Nowa Dacia Duster odnajdzie się w każdych warunkach. Nowoczesna sylwetka oraz charakterystyczny układ świateł zwraca na siebie uwagę. Przeszkody terenowe, wzniesienia i ostre zjazdy nie są już przeszkodą. Nowa Dacia Duster pokona każdą drogę. Jest odpowiednio przygotowana na każde warunki, równierz miejskie. System wspomagania ruszania pod górę (HSA) pozwoli na spokojne ruszanie, bez gasnącego silnika, bez spadania z góry.
Nowa Dacia Duster występuje w 4 rożnych wersjach: Access, Essential, Comfort, Prestige.
Dacia Duster została wyposażona w najnowsze technologie na miarę XXIw.
Komfort:
- automatyczna klimatyzacja – precyzyjne ustawienie temperatury co do jednego stopnia
- liczne schowki – wiele praktycznych schowków, również pod fotelem pasażera
- system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika – uruchomisz auto bez wyjmowania kluczyków
- ustawienia kierownicy
- regulacja w pionie i poziomie
- fotel kierowcy wyposażony w regulację wysokości oraz podparcia lędźwiowego
- zmienne wspomaganie kierownicy – auto dostosowuje się do każdych warunków.
Technologie:
-Media Nav Evolution – system ułatwiający dostęp do wielu funkcji, m.in. nawigacja, radio, bluetooth, gniazd USB i jack,
-regulator i ogranicznik prędkości – regulator pozwala ustawić stałą prędkość bez konieczności wciskania pedału gazu, ogranicznik prędkości ułatwia kierowcy przepisową jazdę, ustawia maksymalną prędkość, której nie chce przekroczyć,
-kamera cofania – teraz zasięg widoczności to 360 stopni,
-czujnik martwego pola – gdy jakiś pojazd zostanie wykryty w martwym polu zapali się lampka kontrolna.
Off-Road
-System kontroli zjazdu ze wzniesienia – system w stały sposób utrzymuje jednostajną prędkość podczas ostrego zjazdu,
-system wspomagania ruszania pod górę – nawet na dużym wzniesieniu ruszanie nie jest problemem,
-duży prześwit – auto zaprojektowane tak, że progi zwalniające, krawężniki czy kamienie nie stanowią zagrożenia,
-system Multiview camera – podgląd z 4 kamer zamontowanych na zewnątrz samochodu.
Gama silników:
-silnik dCi 110 – mechaniczna, 6-stopniowa skrzynia biegów lub automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem,
-silnik dCi 90 – niska emisja CO2, niskie zużycie paliwa,
-silnik TCe 125 – manualna, 6-stopniowa skrzynia biegów,
-silnik SCe 115LPG – silnik dostępny z fabryczną instalacją LPG,
-silnik SCe 115 – mechaniczna, 5-stopniowa skrzynia biegów, bezobsługowy łańcuch rozrządu.